כחלק מעידוד המוטיבציה הלימודית, אנו מבקשים להכניס את התלמידנות כמרכיב קבוע בציון כל מחצית, בכל המקצועות ובכל הכיתות. אנו מאמינים שאם כל המורים ינהגו כך- התלמידים יפנימו את הרעיון שיש משקל חשוב לתפקוד הלימודי שלהם והוא מהווה חלק בלתי נפרד מהציון הסופי.
אנו מקווים שמחד גיסא נעודד בדרך זו תלמידים המתקשים בלימודיהם למרות המאמצים שהם משקיעים ומאידך גיסא נביא גם תלמידים אחרים לגלות יותר מוטיבציה ומאמץ בזמן השיעורים.
מרכיב התלמידנות: 10% מהציון ע"פ הקריטריונים הבאים:
הבאת ציוד לימודי.
הכנת ש.ב
הקשבה והשתתפות: תרומה לדיון בכיתה ותרבות דיון
ביצוע מטלות בזמן השיעור.
רכזי המקצוע מתבקשים להוסיף מרכיב זה בכל תוכניות הלימודים כחלק מההערכה.
כל המורים מתבקשים להסביר נושא זה לתלמידים בתחילת השנה ולהכניס אותו למשו"ב בעת חישוב הציון.